Skip to main content

FAQ

Bestellingen

Wat is de status van mijn bestelling?

Je ontvangt een track & trace link per e-mail zodra het pakket ons magazijn verlaat.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Als je de bestelling wilt annuleren, kun je het beste bellen naar +32 499 78 28 84 . Als je je bestelling op werkdagen voor 13:00 uur hebt geplaatst, verlaten de bestellingen ons magazijn tussen 16:00 en 18:00 uur. Heeft je bestelling ons magazijn al verlaten? Dan is er voor ons geen mogelijkheid om de bestelling te annuleren. Je hebt wel het recht om je bestelling te retourneren. Ga voor meer informatie over retourneren naar Retourbeleid.

Betalingen

Welke betaalmethoden zijn beschikbaar?

We bieden de meest gangbare betaalmethoden. Je kunt betalen met: Credit Cards, IDEAL, SOFORT, Giropay en Bancontact.

Is betalen in de webshop veilig?

Like most reliable sites, we use the SSL technology (Secure Socket Layer) to protect your personal information. SSL is the standard for internet payments and is supported by Chrome, Firefox, Microsoft Edge, Safari and other popular browsers.

Verzending

Wat is de leveringstermijn?

We doen ons uiterste best om je product binnen 1-3 werkdagen te leveren, afhankelijk van waar je woont. Alle pakketten worden vanuit België verzonden.

Welke vervoerder gebruik je?

We verzenden je product met bPost en DPD.

Krijg ik een track & trace-nummer?

Zodra je bestelling ons magazijn heeft verlaten, ontvang je een track&trace-nummer waarmee je je pakket kunt volgen.

Wat zijn de verzendkosten?

Verzending wordt toegevoegd bij het uitchecken en kost €6,99 (“Afhankelijk van huidige prijs”)

Retourneren

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Alle producten die via yessbelgium.com zijn gekocht, kunnen worden geretourneerd. Houd rekening met ons retourbeleid.

Je kunt binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling een verzoek tot retournering indienen bij administration@yessbelgium.be. Vermeld duidelijk je naam en ordernummer. Je ontvangt per e-mail een retourformulier. Vul dit in en voeg het bij de te retourneren goederen.

De kosten voor het retourneren zijn voor rekening van de klant, tenzij anders overeengekomen. Artikelen kunnen alleen in de originele verpakking en ongedragen worden geretourneerd.

Hoe krijg ik mijn geld terug?

We storten het geld terug op de bankrekening die is gebruikt voor het plaatsen van de bestelling.

Nog hulp nodig?